U sklopu obilježavanja Europskog tjedna programiranja (EU Code Week), učenici 2. razreda naše škole, pod satom informatike sudjelovali su u nizu kreativnih aktivnosti koje potiču računalno razmišljanje – i to bez korištenja računala.

Kroz zadatke tzv. offline kodiranja, učenici su rješavali problemske zadatke koji su zahtijevali logičko razmišljanje, precizno praćenje uputa i prostornu orijentaciju. Crtanjem po mreži prema zadanim koracima nastali su zanimljivi crteži poput leptira i labuda. U drugoj aktivnosti, učenici su izrezivali strelice i lijepili ih na točna mjesta kako bi pomogli ježiću da pronađe put do jabuke – simulirajući osnovne principe programiranja i algoritamskog razmišljanja.

Ove aktivnosti ne samo da su bile zabavne, već su učenicima približile svijet kodiranja na način primjeren njihovoj dobi. Kroz igru i suradnju razvijali su vještine koje su temelj digitalne pismenosti i priprema za buduće izazove.

Ponosni smo na naše male programere koji su samostalno, pažljivo i s velikim interesom rješavali zadatke te pokazali kako programiranje može biti zabavno i dostupno svima – čak i bez ekrana.

Učiteljica informatike: Karolina Klarić Crljenković

Pročitajte još

Projekt #SVOJA

Školska knjižnica Osnovne škole „Antun Mihanović“ Nova Kapela, Batrina u ovoj se školskoj godini uključila u međunarodni projekt #SVOJA osnaživanje djevojaka i djevojčica u odnosu na rodne i druge stereotipe na internetu i društvenim mrežama. Autori projekta su...

Skip to content