U sklopu obilježavanja Europskog tjedna programiranja (EU Code Week), učenici 2. razreda naše škole, pod satom informatike sudjelovali su u nizu kreativnih aktivnosti koje potiču računalno razmišljanje – i to bez korištenja računala.

Kroz zadatke tzv. offline kodiranja, učenici su rješavali problemske zadatke koji su zahtijevali logičko razmišljanje, precizno praćenje uputa i prostornu orijentaciju. Crtanjem po mreži prema zadanim koracima nastali su zanimljivi crteži poput leptira i labuda. U drugoj aktivnosti, učenici su izrezivali strelice i lijepili ih na točna mjesta kako bi pomogli ježiću da pronađe put do jabuke – simulirajući osnovne principe programiranja i algoritamskog razmišljanja.

Ove aktivnosti ne samo da su bile zabavne, već su učenicima približile svijet kodiranja na način primjeren njihovoj dobi. Kroz igru i suradnju razvijali su vještine koje su temelj digitalne pismenosti i priprema za buduće izazove.

Ponosni smo na naše male programere koji su samostalno, pažljivo i s velikim interesom rješavali zadatke te pokazali kako programiranje može biti zabavno i dostupno svima – čak i bez ekrana.

Učiteljica informatike: Karolina Klarić Crljenković

Pročitajte još

Dabar, 2025.

Od 10. do 14. studenoga 2025. održan je 10. jubilarni izazov Dabar@ucitelji.hr 2025. Ovaj se izazov u RH provodi od 2016. godine, a promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima, učenicima i široj javnosti. Organizatori izazova za Hrvatsku su...

JAVNI NATJEČAJ

Na temelju članka 35. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (Narodne novine broj 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 129/00, 114/01, 79/06, 146/08, 38/09, 153/09, 143/12, 152//14, 81/15 i 94/17), i Odluke o prodaji nekretnina u vlasništvu Osnovne škole „Antun...

Skip to content